Sažeci za prijavu pišu se na hrvatskom ili engleskom jeziku. Cjeloviti radovi za objavu u Zborniku zajedno sa sažetkom pišu se na engleskom jeziku, a autori sami odgovaraju za tehničku i gramatičku ispravnost teksta.

Za prezentiranje radova na Kongresu, PowerPoint prezentacija treba biti na engleskome jeziku, dok autor može birati na kojemu će jeziku prezentirati rad.

Prednja zasebna stranica: podaci o autoru i koautoru(ima) rada: ime i prezime, zvanje, institucija, e-mail adresa.

Naslov članka piše se u fontu Arial, veličine 14 pt, smješten u sredinu reda (center).

Sažetak članka navodi se na početku rada, a može sadržavati najviše 250 riječi. Mora sadržavati skraćeni prikaz članka te popis 1 - 6 ključnih riječi. Autori prilažu sažetak na hrvatskom ili engleskom jeziku font: Times New Roman, veličina 8 pt, poravnat s obiju strana.

Tekstovi se pišu u Microsoft Word programu. Opseg rada ne smije prelaziti jedan autorski arak (16 kartica, 30.000 znakova, uključujući razmake). Tekst se piše u fontu Times New Roman, veličine 10 pt, s jednostrukim proredom (Line spacing: single), poravnat s obiju strana strane, pisan od početka reda (bez uvlačenja prvog retka odlomka), s marginama: gornja 5 cm (top), donja 5 cm (bottom), lijeva 4.4 cm (left), desna 4.2 cm (right), prostor za uvez 0 cm (gutter), zaglavlje 4 cm (header), podnožje 4 cm (footer), orijentacija papira: portrait. Ako je u tekstu potrebno posebno označiti neku riječ ili rečenicu, koriste se pisana kosa slova (italic), nikako ne podebljana (bold). Za odvajanje odlomaka koristi se jedan prazan red veličine 10 pt.

Fusnote se rabe samo za dodatna pojašnjenja osnovnoga teksta. U tekstu rada ne koriste se za pozivanje na literaturu. Označavaju se na dnu stranice, u kontinuitetu, kroz cijeli članak, arapskim brojkama počevši od 1.

Naslovi poglavlja moraju biti kratki i jasni te redom numerirani arapskim jednoznamenkastim brojevima. Poglavlja mogu imati i potpoglavlja do treće razine koja se numeriraju s dvoznamenkastim, odnosno troznamenkastim brojevima (1.1., 1.1.1. itd.).

Reference u tekstu: citirani dijelovi teksta navode se u tekstu, a ne u bilješkama. Navode se u zagradama, uz prezime autora i godinu izdanja, npr. (Richards 2012), a u slučaju doslovnog navođenja (citiranja), navodi se još i stranica (Richards 2012, 14). Ne koristi se ibid. i sl., već se svaka bilješka navodi kao i prvi puta. Za dva autora navode se njihova prezimena i godina izdanja, npr. (Richards i Wilson 2007). Ako je više od dva autora, navodi se prezime prvog i piše et al. (Hall at. al. 2000).

Slike, grafikoni i tablice unose se unutar samog teksta. Moraju imati broj, naziv i izvor podataka. Numerira ih se u kontinuitetu arapskim brojkama (posebno slike, posebno grafikoni, posebno tablice). Izvori podataka navode se ispod slika, odnosno grafikona i tablica.

Literatura obuhvaća sve korištene izvore i potpune podatke o djelima koja su navedena u referencama u tekstu. Popis literature piše se bez broja poglavlja i dolazi na kraju rada (poslije Zaključka). Uređuje se abecednim redom prema prezimenu autora, kronološki za radove istog autora i ne numerira se. Font: Times New Roman, veličina 8 pt, uvučeni svi redovi odlomka osim prvog za 1.27 cm (hanging).

Primjeri navođenja literature:

Časopisi: prezime, inicijali (godina): "Naslov članka", naziv časopisa u kojem je objavljen, volumen (broj), stranice.

Getz, D. and Brown, G. (2006): „Critical success factors for wine tourism regions: a demand analysis“, Tourism management, 27(1), 146 – 158

Lee, A. H., Wall, G. and Kovacs, J. F. (2015): „Creative food clusters and rural development through place branding: Culinary tourism initiatives in Stratford and Muskoka, Ontario, Canada“, Journal of rural studies, 39, 133 – 144

Članci objavljeni u zbornicima: prezime, inicijali (godina) „Naslov članka“. U naziv zbornika, (prezime, inicijali urednika., eds.), stranice.

Bakan, R., Tubić, D. and Randelj, J. (2018): Food heritage – a key factor for positioning Slavonia as a lifestyle destination. In 7th International scientific symposium economy of eastern Croatia-vision and growth, (Mašek – Tonković, A. i Crnković, B. eds.), 700 – 710

Knjige: prezime, inicijali (godina): Naslov, ime izdavača, mjesto izdavanja.

Pine, B.J. II. and Gilmore, J.H. (1999): The Experience Economy: Work is Theater and Every Business is a Stage, Harvard Business School Press, Boston, MA, USA

Internet izvori:

ako članak ima autora: prezime, inicijali (godina), "Naslov članka", dostupno na adresa na internetu (datum pregleda adrese)

Biasco, P. (2020): „Travel Advisors Stay Fresh on Trends as Demand Grows for Culinary Experiences“ dostupno na https://skift.com/2020/01/07/travel-advisors-stay-fresh-on-trends-as-demand-grows-for-culinary-experiences/?utm_campaign (12. siječnja 2020.)

ako kod izvora preuzetih s interneta nema autora: adresa na internetu (datum pregleda adrese na internetu)

https://www.saop.hr/poslovne-informacije/novine/aktualno/kako-dobiti-sredstva-eu-fondova-u-turizmu-18833/ (8. 9. 2021.)

  Sažeci i radovi - Sve