Tematska područja
Tematska područja
Tematsko područje 1 – Europski ruralni prostor: jučer, danas, sutra
- Dugoročna vizija Europske komisije za ruralna područja
- Uloga LEADER/CLLD-a u integriranom razvoju ruralnih i ribarstvenih područja
- Ruralni prostor i nova ZPP EU
- Ruralni razvitak: ciljevi, mjere i projekti
- Prirodni resursi ruralnog prostora
- Demografske promjene u ruralnom prostoru
- Gospodarska struktura ruralnog prostora
- Infrastruktura ruralnog prostora
- Kulturno-povijesna baština ruralnog prostora
- Očuvanje biljnih i životinjskih resursa (starih sorti) na gospodarstvu
Tematsko područje 2 – Održivi razvoj u ruralnom turizmu
- Posebni oblici turizma temeljenog na prirodi – prilike i izazovi
- Eko pristup i inovacije u ruralnom turizmu kao sredstvo podizanja konkurentnosti
- Gastro i eno turizam na ruralnim područjima
- Zeleni turizam
- Izazovi smještajne ponude u ruralnom turizmu
- Turizam u zaštićenim područjima prirode
- Trendovi u području outdoor rekreacije i prilike za ruralni turizam
- Zdrava prehrana i ruralni turizam
- Aktivni odmor u ruralnom turizmu
- Prostorno planiranje u ruralnom turizmu
- Poduzetništvo u ruralnom turizmu
- Zapošljavanje i samozapošljavanje ranjivih skupina kroz ruralni turizam
- Uloga i učinci manifestacija u turistički neaktivnim područjima
- Korištenje obnovljivih izvora energije i energetska učinkovitost u objektima ruralnog turizma
- Ekološka mreža Natura 2000
Tematsko područje 3 – Krizno upravljanje i nove tehnologije u ruralnom turizmu
- Krizno upravljanje u ruralnom turizmu
- Specifičnost ponude ruralnih turističkih destinacija i konkurentnost u vrijeme COVID-19 pandemije i u postpandemijskom razdoblju
- Pozicioniranje i diferenciranje ponude u ruralnom turizmu u vrijeme COVID-19 pandemije i postpandemijskom razdoblju
- Sigurnost kao faktor privlačenja turista u ruralne turističke destinacije
- Tradicijska gastronomija i njezina uloga u pozicioniranju ruralnih turističkih destinacija u vrijeme globalnih zdravstvenih izazova
- Uloga destinacijskih menadžment organizacija i destinacijskih menadžment kompanija u kriznom upravljanju turističkim destinacijama
Tematsko područje 4 – Umrežavanje i interesno udruživanje u ruralnom turizmu
- Integralno upravljanje kvalitetom u ruralnom turizmu – ruralna izvrsnost
- Sustavi kvalitete i standardizacija vezana uz izvornost ponude
- Uspostava lanaca opskrbe za plasman poljoprivrednih proizvoda kroz turističku potrošnju u ruralnom turizmu korištenjem novih tehnologija
- Edukacija lokalnih dionika i senzibiliziranje za održivi razvoj ruralnog turizma
- Umrežavanje lokalnih dionika
- Učinkovito komuniciranje s turističkim tržištem primjenom inovativnih tehnologija
- Praćenje, analiza i diseminacija podataka o zadovoljstvu turista u ruralnim turističkim destinacijama
- Uloga Destinacijskih menadžment organizacija (DMO) i Destinacijskih menadžment kompanija (DMK) u oblikovanju prepoznatljive turističke ponude u ruralnim turističkim destinacijama
- Udruživanje u svrhu razvoja tematskih turističkih itinerera i kulturnih ruta
- Razvoj, promocija i implementacija tematskih turističkih itinerera i kulturnih ruta
- Međusektorska, međunarodna i prekogranična suradnja na projektima u ruralnom turizmu
- Neprofitni sektor i njegova uloga u razvoju turističke ponude na ruralnim područjima
- Financiranje projekata u ruralnom turizmu
Tematsko područje 5 – Digitalni marketing, brendiranje i STEM u turizmu
- WEB i Content marketing u ruralnom turizmu
- Društvene mreže i komunikacija s tržištem
- Nove tehnologije u digitalnom marketingu
- Inovativni načini digitalnog marketinga
- Pametne sela – Pametne ruralne zajednice
- Integrirana komunikacija s dionicima
- Brendiranje u ruralnom turizmu
Tematsko područje 6 – Formalno i neformalno obrazovanje za ruralni turizam
- Uloga HKO-a u obrazovanju za ruralni turizam
- Stručna praksa i dualni sustav obrazovanja
- Cjeloživotno obrazovanje za ruralni turizam
- Nove tehnologije
- Storytelling, storydoing i storysharing
- Ekonomija doživljaja i upravljanje vremenom gostiju
- Upravljanje projektnim ciklusom
- Interpretacija ruralne baštine
- Znanstveno-istraživački rad u području ruralnog turizma
Tematsko područje 7 – Praksa govori – primjeri dobre prakse iz javnog i privatnog sektora (studije slučaja, prezentacije, posteri)
- Projekti lokalnih zajednica u ruralnom turizmu
- Turizam na OPG-u (agroturizam)
- Privatne poduzetničke inicijative u ruralnom turizmu
- Udruživanje i partnerstva u razvoju ruralne turističke ponude (javno-privatno, javno-javno, privatno-privatno)
- Start up-ovi i primjena novih tehnologija u ruralnom turizmu
- Primjeri dobre prakse vezani uz tematska područja 1, 2, 3, 4, 5 i 6