Tematska područja

Tematsko područje 1 – Europski ruralni prostor: jučer, danas, sutra

  • Dugoročna vizija Europske komisije za ruralna područja
  • Uloga LEADER/CLLD-a u integriranom razvoju ruralnih i ribarstvenih područja 
  • Ruralni prostor i nova ZPP EU
  • Ruralni razvitak: ciljevi, mjere i projekti
  • Prirodni resursi ruralnog prostora
  • Demografske promjene u ruralnom prostoru
  • Gospodarska struktura ruralnog prostora
  • Infrastruktura ruralnog prostora
  • Kulturno-povijesna baština ruralnog prostora
  • Očuvanje biljnih i životinjskih resursa (starih sorti) na gospodarstvu

Tematsko područje 2 – Održivi razvoj u ruralnom turizmu

  • Posebni oblici turizma temeljenog na prirodi – prilike i izazovi
  • Eko pristup i inovacije u ruralnom turizmu kao sredstvo podizanja konkurentnosti
  • Gastro i eno turizam na ruralnim područjima
  • Zeleni turizam
  • Izazovi smještajne ponude u ruralnom turizmu
  • Turizam u zaštićenim područjima prirode
  • Trendovi u području outdoor rekreacije i prilike za ruralni turizam
  • Zdrava prehrana i ruralni turizam
  • Aktivni odmor u ruralnom turizmu
  • Prostorno planiranje u ruralnom turizmu
  • Poduzetništvo u ruralnom turizmu
  • Zapošljavanje i samozapošljavanje ranjivih skupina kroz ruralni turizam 
  • Uloga i učinci manifestacija u turistički neaktivnim područjima
  • Korištenje obnovljivih izvora energije i energetska učinkovitost u objektima ruralnog turizma
  • Ekološka mreža Natura 2000

Tematsko područje 3 – Krizno upravljanje i nove tehnologije u ruralnom turizmu

  • Krizno upravljanje u ruralnom turizmu
  • Specifičnost ponude ruralnih turističkih destinacija i konkurentnost u vrijeme COVID-19 pandemije i u postpandemijskom razdoblju
  • Pozicioniranje i diferenciranje ponude u ruralnom turizmu u vrijeme COVID-19 pandemije i postpandemijskom razdoblju
  • Sigurnost kao faktor privlačenja turista u ruralne turističke destinacije
  • Tradicijska gastronomija i njezina uloga u pozicioniranju ruralnih turističkih destinacija u vrijeme globalnih zdravstvenih izazova
  • Uloga destinacijskih menadžment organizacija i destinacijskih menadžment kompanija u kriznom upravljanju turističkim destinacijama

Tematsko područje 4 – Umrežavanje i interesno udruživanje u ruralnom turizmu

  • Integralno upravljanje kvalitetom u ruralnom turizmu – ruralna izvrsnost
    • Sustavi kvalitete i standardizacija vezana uz izvornost ponude
    • Uspostava lanaca opskrbe za plasman poljoprivrednih proizvoda kroz turističku potrošnju u ruralnom turizmu korištenjem novih tehnologija
    • Edukacija lokalnih dionika i senzibiliziranje za održivi razvoj ruralnog turizma
    • Umrežavanje lokalnih dionika
    • Učinkovito komuniciranje s turističkim tržištem primjenom inovativnih tehnologija
    • Praćenje, analiza i diseminacija podataka o zadovoljstvu turista u ruralnim turističkim destinacijama
  • Uloga Destinacijskih menadžment organizacija (DMO) i Destinacijskih menadžment kompanija (DMK) u oblikovanju prepoznatljive turističke ponude u ruralnim turističkim destinacijama
  • Udruživanje u svrhu razvoja tematskih turističkih itinerera i kulturnih ruta
  • Razvoj, promocija i implementacija tematskih turističkih itinerera i kulturnih ruta
  • Međusektorska, međunarodna i prekogranična suradnja na projektima u ruralnom turizmu
  • Neprofitni sektor i njegova uloga u razvoju turističke ponude na ruralnim područjima
  • Financiranje projekata u ruralnom turizmu

Tematsko područje 5 – Digitalni marketing, brendiranje i STEM u turizmu

  • WEB i Content marketing u ruralnom turizmu
  • Društvene mreže i komunikacija s tržištem
  • Nove tehnologije u digitalnom marketingu
  • Inovativni načini digitalnog marketinga
  • Pametne sela – Pametne ruralne zajednice
  • Integrirana komunikacija s dionicima
  • Brendiranje u ruralnom turizmu

Tematsko područje 6 – Formalno i neformalno obrazovanje za ruralni turizam

  • Uloga HKO-a u obrazovanju za ruralni turizam
  • Stručna praksa i dualni sustav obrazovanja
  • Cjeloživotno obrazovanje za ruralni turizam
    • Nove tehnologije
    • Storytelling, storydoing i storysharing
    • Ekonomija doživljaja i upravljanje vremenom gostiju
    • Upravljanje projektnim ciklusom
    • Interpretacija ruralne baštine
  • Znanstveno-istraživački rad u području ruralnog turizma

Tematsko područje 7 – Praksa govori – primjeri dobre prakse iz javnog i privatnog sektora (studije slučaja, prezentacije, posteri)

  • Projekti lokalnih zajednica u ruralnom turizmu
  • Turizam na OPG-u (agroturizam)
  • Privatne poduzetničke inicijative u ruralnom turizmu
  • Udruživanje i partnerstva u razvoju ruralne turističke ponude (javno-privatno, javno-javno, privatno-privatno)
  • Start up-ovi i primjena novih tehnologija u ruralnom turizmu
  • Primjeri dobre prakse vezani uz tematska područja 1, 2, 3, 4, 5 i 6
  Sažeci i radovi - Sve